Οδηγία μελέτης Αρ. 2 - Ακαδ. Έτος 2017-8
- Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017 - 12:07 μ.μ. -
0. Ανατρέξτε στην 1η οδηγία μελέτης για την παραπομπή στην ύλη των Μαρκοβιανών Αλυσίδων στο Hillier Lieberman.  Εναλλακτικά κοιτάξτε κάποιες παλιότερες (χειρόγραφες) σημειώσεις μου για το ίδιο θέμα που ανέβασα στα έγγραφα του μαθήματος - κοιτάξτε έως την σελ. 10.
 
Ι. Μελετείστε ΟΛΕΣ τις χειρόγραφες σημειώσεις μου πλην των σελίδων για Κύριες Συνιστώσες. Συσχετίστε όσα αναφέρονται στις χειρόγραφες σημειώσεις με τα εδάφια του συγγράμματος Lilien, et. al. 

ΙΙ.  Bεβαιωθείτε ότι κατανοείτε την λειτουργία του φύλλου λογισμικού που υπάρχει στο directory "Άσκηση για το Μάρκετινγκ" και αφορά την εκτίμηση παραμέτρων στο υπόδειγμα επιλογής shopping center - σε συνδυασμό με την περιγραφή στο βιβλίο.  Κοιτάξτε την παραδοτέα άσκηση - είναι υποχρεωτική σαν "θεωρία", περιλαμβανομένου του φύλλου λογισμικού.  Θα σας ειδοποιήσω πότε θα πρέπει να την παραδώσετε (όπως ανέφερα και στην παράδοση η άσκηση είναι προαιρετική, δηλαδή θα ληφθεί υπόψη μόνο αν η βαθμολογία σε αυτήν είναι καλύτερη από αυτήν της εξέτασης - οπότε και θα σταθμισθούν οι βαθμοί..).

ΙΙΙ. Υποβοηθητικά: Για τους ελέγχους chi square, τόσο για ανεξαρτησία όσο και για έλεγχο κατανομής, ανατρέξτε σε οποιοδήποτε σύγγραμμα στατιστικής ή στο σχετικά αρθρα στην Wikipedia

https://en.wikipedia.org/wiki/Chi-squared_test 

Μία λεπτομερέστερη, απλή παρουσίαση δίνεται στο βιβλίο Marketing Research, Aaker, Kumar, Day Ch. 17.  Για ανάλυση παραγόντων και κύριες συνιστώσες επίσης καλή περιγραφή είναι στο Κεφ. 21 του ίδιου συγγράμματος, καθώς και τις δικές μου χειρόγραφες σημειώσεις.

ΙΙΙΙ. Η ύλη των Principal Components είναι πολυ σημαντική αλλά προαιρετική ύλη. Είναι από τα κύρια μέρη του πρόσφατα δημοφιλούς κλάδου του Data Science - Data analytics... Προαιρετικά εκτός των δικών μου σημειώσεων κοιτάξτε τις φωτοτυπημένες σελίδες για το ίδιο θέμα από το σύγγραμμα του Theil).